Sista för dagen

Nu kommer dagens sista inlägg av mig. Åkte inte till stallet, då mamma inte kunde köra mig och cykeln står kvar där. Så ja, imorgon måste hon kunna köra mig, har ju stalltjänst. 
Andra planer för imorgon är att åka till egiganten och kolla på ny mobil, min är heelt trasig. Skäms över att använda den, så det är det första jag kommer göra imorgon. 
Har inte riktigt bestämt mig vilken jag kommer köpa, men antagligen inte en jättedyr, då jag inte vill låna så mycket pengar av mina föräldrar, (vill att dom hellre betalar horse show) så har funderat lite på en HTC. Inte någon av de dyraste modellerna. Min bror har en HTC sensation så vet ju att dom är bra i alla fall! :) 
 
Men snart ska jag sova, vaknade ju så sjukt tidigt imorse, kanske för att jag gick och la mig vid nio? 
Vi hörs imorgon :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0