Stable time

Snart åker jag ut till stallet med Yasmine www.traumeryttarna.blogg.se. Ska hämta en påse med kläder som jag är i stort behov av, och då kan jag passa på att kolla på Julies lektion också. Kanske lite pinsamt att komma dit varje tisdag, men det här blir nog den sista på ett tag. Synd att dom inte har hoppning idag, det hade varit lite roligare att fotat och så. Nästa gång tror jag.
Nu har jag äntligen allt klart med praon föressten. Eller jag ska eventuellt dela upp veckorna och vara på mammas jobb en vecka, inte superroligt direkt, men vet inte om jag vill va på samma ställe i två veckor om man inte trivs. Men får se.
Mitt fasta praoställe är i alla fall på lantmännen. Roligt va? Njaa, men det är så sjukt svårt att få tag på en praoplats i två veckor. Såklart har de fullt just den veckan när jag ska praoa, eller så tar de inte emot praoelever. Sedan har skolan en del platser som man kan ÖNSKA och då är det inte ens säkert man får någon av platserna man har önskat. Man kan liksom hamna på en affär långt ute på landet, och det är ju inte så kul.
Men nu har jag i alla fall klart, blir eventuellt en vecka på mammas dagis också, de blir isf tredje gången på den platsen, men det är ju bra att ha en plats där man vet att man trivs ganska bra i alla fall :)
Oj, vad inlägget blev långt nu. Skriver senare ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0