Stallet

Om en liten stund åker jag och mamma in till stan, direkt till stallet. Idag ska jag äntligen rida igen, även om det inte kommer bli ett så långt pass. Nu ska jag verkligen börja träna honom ordentligt, bort med gräsmagen till ridskolan börjar. Har exakt 21 dagar på mig.
Asså det är helt sjukt att skolan börjar om 21 dagar, då kommer det bli ännu mer plugg, nationella proven i vår och i höst måste jag verkligen satsa på skolan, eftersom det är demhär betygen som avgör vad man kommer in på preliminärt.
Men nu ska jag inte tänka mer på skolan, utan satsta fullt ut på ridningen det sista av sommaren. Så ni får ha en bra dag, så hörs vi efter ridningen, blir någon gång ikväll :)
 
Föressten, tror ni Sigge kommer passa i det täcket? Som tävlingstäcke framförallt, men även transport och stalltäcke.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0