Stalltjänst

Nu är jag hemma från stalltjänsten. Den gick otroligt snabbt, och har ju bytt så att jag inte har eftermiddagen ikväll. Om en stund går jag ner till bussen för att åka ut till Slite, jag ska ju fiska kräftor. Jag kan ju skriva lite mer om stallet istället. Jag åkte ut till stallet så att jag var där vid åtta, och då gav jag hästarna mat och släppte ut två stycken. Mockade två boxar och efter det tog jag in Sigge. Jag red till galoppbanan idag igen eftersom jag inte hade någon större lust att rida vid vägen när det var andra gången jag red ut själv. Är så sjukt nöjd över dagens ridpass i alla fall, gjorde honom riktigt lösgjord när vi kom till galoppbanan, ett varv, två varv i galopp och sedan skänkelvikningar. Efter det jobbade han mycket bättre med bakbenen och gick i en fin form resten av turen. Efter ridningen putsade jag hans utrustning innan jag gav hö och fyllde vatten. Nu är jag i alla fall hemma och ska duscha, byta kläder och packa. Uppdateringen kommer bli lite halvkass när jag åker iväg nu, kommer kunna blogga någon gång från mobilen, men de är ju inte gratis dock. Vi hörs med live-uppdatering imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej. Ursäkta att det tagit så lång tid innan jag svarat på din kommentar. Men jag skulle bara vilja tacka så hemskt mycket för dina fina ord, det är alltid lika kul att få höra sånna saker! :') Mvh Ronja

Svar: Skulle du vilja länka inlägget så jag vet vem av oss som skrev? :)
Barbacka None

2012-08-25 @ 16:06:37
URL: http://rhakansson.blogg.se
Postat av: Ronja

Vet inte om min andra kommentar kom upp här som jag precis skrev, så därför skriver jag en till. ;) Jag skulle bara vilja tacka för din kommentar som du skrev på min blogg, verkligen jätte kul att höra! :') Man blir så himla glad över sånna kommentarer! :) Ha det bra / Ronja :)

2012-08-25 @ 16:11:49
URL: http://rhakansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0