The Days

Hej allihopa! Tänkte skriva om vad jag har gjort igår och idag.
 
Igår så var jag i stallet med moa och red ferry och fabbi, de här gjorde jag med ferry: Skritt trav galopp skänkelvikningar och nånting annat som jag inte kan namnet på just nu, allt gick bra förutom att han var lite halt på vänstra frambenet, fast de gick över sen. Vilket va bra. Fabbis pass gick sådär, hon ville inte galoppera så fort jag skänklade på henne så bockade hon, men jag tror att de var för att hon va lie trött eftersom att hon inte är van att ridas varje dag så hårt som jag har ridit henne :). Men hon var ändå duktig, Jag tog bara några språng galopp med henne men sen bockade hon igen och de va faktiskt synd för vi hade en jätte fin galopp.
 
Lite senare på kvällen så kom michelle och moa hem till mig och sov över, vi skypade ända  till 3 på natten ungefär med en jätte skön kille, inte för att vi hade så mycket att prata om men de va kul iaf. Vi skypade med han i kanske 3 timmar, han är så snäll och vågar verkligen va sig själv och han är faktiskt en boy belieber, vilket är ur gulligt tycker jag ;) Jag menar vem tycker inte om när killar gillar Justin Bieber. Så somnade vi kanske vid halv 4 och sen vaknade vi 12.
 
Idag så har jag varit med moa men michelle kunde inte vara med för hon var tvungen att gå hem, så jag och moa har varit idag. Så idag har vi badat o badat, först badade vi i en pool som var 15* kall/varm och sen så badade vi i deras badtunna som var 40* varm! så de var ju såklart skönast i badtunnan :) Ja annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Kommer mer update snart..
 
 
Tyvärr har jag inga bilder sen jag och fabbi red.
 
Felicia
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Läs om första meningen och finn ett fel

2012-08-12 @ 18:47:36
URL: http://michellelaver.wordpress.com
Postat av: Olivia

Jättefin blogg, älskar designen !
Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll och kika gärna in på min blogg :)

2012-08-12 @ 18:49:47
URL: http://oliviaglez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0