Torsdagmorgon

Nu har jag äntligen loggat in på bloggen för att skriva lite. Vaknade egentligen halv nio men har småkollat på lite olika serier sedan dess, har verkligen fastnat för en. 
Det regnar, mina ridbyxor blir förstörda i regn (inte alla såklart, men det enda paret jag har här) tyget blir sådär noppigt och då kan det gå sönder, och det har jag faktiskt ingen lust med. Så Sigge vilar, men imorgon blir det hårdträning, spelar ingen roll vilket väder det är. 
 
Ska nog hitta på någonting med några kompisar ikväll, måste passa på att göra sommarsaker innan sommaren är slut nu, känns som den knappt har börjat. 
Nu ska jag duscha och fixa mig iordning lite. Såklart har jag inte glömt bloggen, så det kommer både live uppdatering och tidsinställda under dagen :) 
 
Finaste lilla Caspar efter en dressyrträning på ridbanan, vi hoppade inte ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0