Uteritt

Förlåt för att jag har uppdaterat så otroligt dåligt idag, men ni besöker oss i alla fall!
 
En sak jag har gjort idag är att rida. Jag åkte ut till stallet så att jag var där vid två ungefär, då tog jag in Sigge och gjorde iordning honom. Det gick snabbt, för han var inte smutsig alls. Jag red själv idag, eftersom ingen annan kunde. Jag bestämde mig för att rida till ett ställe som vi kallar galoppbanan, såklart stog det tre islandshästar i en hage bredvid galoppbanan, så det gick nästan inte att komma förbi. Det var en till som red där, så jag var bara där i en halvtimme, och så red jag lite på travbanan, eftersom Sigge blev så nervös för den andra hästen och islandshästarna. Men det gick bra i alla fall, första gången jag rider ut själv i det stallet. En sak jag märkte är att det går så sjukt mycket snabbare att göra iordning hästen innan och efter när man är själv. Då pratar man ju typ ingenting, och har bara sig att tänka på.
Men det är självklart roligare att rida med andra.
En annan sak som inte är superrolig är att min mobil gick sönder halvt idag, den har liksom delat upp sig i ett par delar. Borde kanske lägga pengarna på en ny telefon istället?
 
Nu har jag skrivit mycket, kommer lite mer senare ikväll :)
 
Gosig kissemisse :)
 
Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0