Uteritten

Hej hej hej! Nu har jag kommit hem från en väldigt bra dag i stallet.
De blir tyvärr inga nya bilder från idag, men jag lovar att de ska tas bilder på nästa gång i stallet.
 
Iaf så blev jag väckt i morse av Becca vid 08:45 tror jag, då gick jag upp och åt frukost o fixa mig. Sen åkte vi till Stallet och fixade iordning hästarna så snabbt som möjligt eftersom att de tar ett tag att rida ut hela den vägen som vid red. Vi började att skritta ett tag och en liten bit in i skogen.
 
Men sen började vi trava och de var en väldigt lång bit vi travade faktiskt, sen kommer vi fram till massa kossor som står i deras hage såklart och ferry är as rädd för dom så han travade in i skogen med Becca men inte så jätte långt in bara en liten bit. Och jag hoppade av och fick leda Fabiola för hon vill ju såklart inte rida förbi kossorna om inte ferry gör de ;). Men sen en liten bit längre fram så står de några gunnar och ba: Får vi se på lite action nu da,TRAVA TRAVA TRAVA! och sen ba började dom klappa händerna så hästarna blir lite galna så vi travade bort från dom :). Vi red till en sandväg där vi brukar galoppera, de är helt öppet där och as kul att galoppera för hästarna blir helt vilda. Jag trodde faktiskt att jag skulle ramla av men de gjorde jag inte, jag kände att jag hade mycket bättre kontroll över henne idag än vad jag brukar ha.
 
Visst försökte hon bocka av mig och så men hon var ändå hur duktig som helst! :D och hon är min lilla ängel..
 
aa de var väl de mest intressanta från idag men vi hörs mer senare.
Har ni sett den här bilden? Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Frida G

Snygg bild! :)

2012-08-07 @ 09:03:28
URL: http://fridaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0