Bad update

Förlåt för dålig uppdatering men min syrra brorsa och min syrras sambo är hemma hos oss och då har jag ingen lust att sitta vid datan och blogga men de gör jag nu bara för att jag inte har bloggat på länge.
 
Nu så ska vi snart åka till strande, de är så himla varmt ute så man ska ju passa på att åka till stranden då. Hundarna följer också med och badar, om dom nu kommer i i vattnet. Lite senare typ vid 16 nånting så ska jag till stallet och rida fabiola och ferry rider nog bara dressyr på båda hästarna. Tror att jag och Becca skulle hoppa nån annan dag så kanske ett litet hopp med hästarna också, men jag ska vara själv där ute i halla idag så jag ska nog ta de lite lungt med dom ;) 
 
Men nu ska vi åka och bada så hejdå
 
image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0