Dag 3 - byter ut

Jag byter ut dag tre mot dag 4 Så detta inlägg kommer handla om ''En dag tillsammans med hästar som du aldrig kommer att glömma''
 
Tänkte skriva lite kortare om två dagar jag aldrig kommer glömma istället för en lång.
 
1. När jag var på ridläger 2010, dagen man kom till ridlägret. Jag kommer aldrig glömma den dagen. Känslan att sitta i bilen påväg till ridlägret är oslagbar, det var så sjukt spännande, att få veta vilken häst man ska rida under lägret. Bäst.
 
2. Den 16 oktober 2011 när jag och Caspar tävlade våran första tävling tillsamans. Innan tävlingen var jag supernervös. Jag visste inte hur det gick till på en tävlingsplats. Hann knapt rida fram för jag ledde in honom till framhoppningen och satte upp där inne, fixade stigläderna osv osv. Pinsamt.
 
De dagarna kommer jag aldrig att glömma, har ju kommit ihåg den enda dagen i två år nu, och ännu inte glömt, så det kommer jag nog inte göra heller.
 
Underbaraste Turbo som jag hade på Sindarve lägret 2010  ❤
En av våra första tävlingar tillsammans.  ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0