Dagen

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit så många inlägg idag, men jag har haft fullt upp hela dagen. Men nu tänkte jag skriva om allt och lite till som hänt idag.
 
Jag vaknade kanske vid 9 nåt sånt sen gick jag o duchade och fixade mig, blev klar runt 11 med allt. Sen åkte vi förbi pappa för att hämta mina ridkläder och lämna lite saker som jag behöver ha hos pappa under veckan. Sen efter de åkte vi vidare till secondhand butiken och kollade på lite kläder men hittade inte nått speciellt. Tror att vi ska åka dit nån annan dag i veckan igen och kolla. Sen efter de så skjutsade mamma mig till stan och där träffades jag och fanny och så gick vi till MCdonalds och åt lite.
 
Sen åkte vi vidare till stallet  och där började jag med att duscha Fabiola eftersom att hon va jätte smutsig, och de va faktiskt första gången jag duschade henne själv för de har inte gått. När de va klart så borstade jag henne bara och sen gick jag och fanny ut på banan och hoppade över lite hinder med hästarna, och Freja hoppade 50 cm för första gången !! och som vanligt så blev jag och fanny as nöjda med ridpasset idag.
 
Och så skrev jag ju att jag har stått upp på Fabiola idag!!! snacka om coolt asså! min älskling, asså hon gjorde verkligen ingenting hon bara stod där :D super glad över att jag har henne.
 
image
på den här bilden som ni ser står jag ju bara på knä men på en annan bild står jag upp, men kolla liksom hon gör ingenting.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa Stjernkvist

Vilken snäll ponny! :)

2012-07-31 @ 10:36:44
URL: http://stjernkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0