Dagens

Äntligen hemma och ätit. Idag gick det hyffsat bra. Jag och Felicia bestämde oss för att ta en skogspromenad med våra pållar. Gick jätte bra i början och Freja lyssnade som aldrig förr. Förut har hon ju dragit, trampats, gått över en och så vidare, men det märker man aldrig av längre. Sen fick Fabbi ett ryck och slet sig, skenade iväg från Felicia. Jag tror ni kommer få höra mer om det sen från Felicia.
 
Det var faktiskt bra för FREJA att hon stack, för då hade hon ingen annan än jag där, och visst var hon lite stissig eftersom hon var ensam och inte såg någon annan häst, men hon lyssnade riktigt bra efter en stund och jag tror hon räknade mig som en i flocken. 
 
Ikväll har Rebecca och Felicia skrittat på henne över lite bomar och så. Jag tycker det är riktigt bra att hon får känna på andra tyngder än bara mig som är den enda som ridit henne förut, så hon vet att allt inte känns likadant. Nästa gång ska jag också skritta över bomar + trava! Första gången hon travar med ryttare, får se hur det går ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0