Grym dag!

Började med att äta lunch på hwitstjärna (värsta pensionärsstället, men jaja) och det var super gott! Sen åkte vi ju till Halla och Freja förgyller ju alltid min dag, med henne kan inte dagen bli dålig! Det vart ju rätt så dåligt väder på förmiddagen, mulet och så. Men när vi kom hem blev det grymt varmt! Så sedan jag skrev (näst) senaste inlägget så har jag bara legat ute och solat och badat massor! Har blivit jätte brun, värsta randen! ;)
 
Imorgon hoppas jag på sool, för då ska vi till Fårö och vara på stranden hela dagen! Det är super fin sand på sudersand, en av mina favorit strandar! Dock badar jag inte i havet, för jag gillar inte det, tycker det är äckligt..
Fredag blir det Ullareeed! Tagga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0