Hur långt vill jag komma?

Ibland så får jag tanken om jag nånsin kommer komma iväg till alla dom där tävlingarna som jag vill till med Fabiola, om jag inte börjar satsa nu. För just nu så rider jag bara vanlig dressyr och hoppar nån gång lite då och då, men de är ju inte den träningen hon behöver för att börja tävla, hon behöver ju liksom hoppas typ 2 gånger varannan vecka eller nåt. Hon behöver få bättre kondition, kunna hoppa den höjden hon och jag vill och massa mer. Första tävlingen får ju bli en clearound sen blir de ju bara större och större tävlingar tillslut kanske ända till MSV men de vet man aldrig .
 
NEVER SAY NEVER.
 
Men nu tänker jag börja satsa för att komma nånstans med min älskade polle Fabiola.
 
image
image
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0