Idag

Är hos min faster nu och eftersom blogg.se tog bort hela mitt inlägg jag skrev på mobilen när jag satt i bilen hit, så lånar jag datorn ;)
 
Har varit i Halla hos Freja idag, det gick 50% bra och 50% dåligt.. Det började med dåligt när jag longerade henne,  hon ville inte trava, bockade och stannade hela tiden och åt. Till slut gav jag upp eftersom hon visade 0% respekt. Rebecca tog henne och visade henne lite. Efter det kunde jag gå med henne och hon gick när jag gick, stannade när jag stannade osv. Hon är så nyfiken på allt annat än den som leder henne, så hon har ingen koncentration.
 
Sen hoppade R upp på henne och hon brydde sig inte alls. Samma med mig och skrittade lite också!
 
Kan ladda upp nån bild från idag sen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0