Måndag morgon

Godmorgon alla bloggläsare :)
 
Jag vaknade för ungefär en timme sedan, och nu äter jag frukost/lunch. En mix. Idag ska jag eventuellt till stallet, cykeln står här ute så jag vet inte om jag har någon skjuts till stallet dock. Annars har jag inte planerat så mycket för dagen, endast en cykeltur nu efter jag har ätit. Kan cykla till massor av stall, eftersom ett av dem, Gervide endast ligger 3 minuters cyklning här ifrån!
 
Men ni får ha en bra dag, så hörs vi lite senare under dagen :)
 
Här är en liten kanin som vi tog kort på förra gången vi var på Gervide :)
 

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

Haha trodde först det var min kanin, han ser typ precis lika dan ut och är lika stor ;)

2012-07-30 @ 11:29:04
URL: http://barbacka.blogg.se
Postat av: Anonym

Har en fråga. Hur gamla är era hästar? :)

Svar: None
Barbacka None

2012-07-30 @ 13:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0