Åskar blixtrar och regnar

Hej hej! de åskar blixtrar och regnar ute nu och de är sååå mysigt, men sen så börjar man ju tänka på hästarna. Tänk liksom om en blixt slår ner på dem :(. Men vi får hoppas att de inte gör de.
 
Men iaf så tänkte jag berätta lite om vad jag har gjort idag.
 
Jag vaknade vid 12 typ och då gick jag upp och fixa mig och åt frukost, sen åkte vi till några kompisar och där så fikade vi lite o jag liam amanda och ebba badade i deras pool, de va faktiskt ganska skönt i vattnet tror att de va 21* (de där tecknet betyder grader just nu ;) ) så de gick att bada. Efter att vi hade badat så gick vi in och kollade på deras kattungar o jag och amanda spelade kort, finns i sjön, STANDARD ;). Och efter ett tag så åkte vi hem och hemma har jag inte gjort så mycket, har mest bara suttit nere på mitt rum och kollat på tv.
 
Imorgon så får jag se vad jag kommer att göra för jag och mamma ska först åka till stan och sen pratade jag och fanny om att vi skulle till halla och att jag skulle sova över hos henne så jag ska göra ganska mycket imorgon, men vi får se vad som blir av.
 
Men annars hörs vi kanske mer ikväll eller imorgon, see ya later.
 
BABY YOU LIGHT UP THE WORLD LIKE NOBODY ELSE..
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: hemskt alltså!

2012-07-29 @ 19:54:36
URL: http://fotopaulina.blogg.se
Postat av: Madelene Nilsson

Fin blogg, kika gärna in på min o lämna en kommentar! :)
http://madeleneochpascale.devote.se/

2012-07-29 @ 20:09:36
URL: http://madeleneochpascale.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0