Powerwalk

Tänkte gå på en powerwalk och varför inte ta med lilla Zelda? Hon står mest så hon fick följa med. Klättrade i backarna, joggade på en skogsväg och bara hade det mys! Hon tyckte det var super roligt i alla fall, och när vi kom tillbaka rullade hon sig länge!
 
Och nu undrar nog många vem Zelda är eftersom jag inte har berättat om henne, men Zeldis är en shettis som står i Frejas stall, som jag får rida, pyssla, köra, och göra i stort sätt vad jag vill med hur ofta som helst. Hon är jätte mysig och trevlig och när ridbanan är klar så kommer jag att börja trickträna henne :)
 
Tänkte att jag ska göra en video sen när Freja är hemma igen, där jag visar stallet och dom andra hästarna. Låter det bra? 

Kommentarer
Postat av: leonora

Fiin blogg! kolla gärna in min<3

2012-07-23 @ 16:17:27
URL: http://leonoraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0