Riding Club Championships

Ibland när jag har tråkigt, vilket är ganska ofta så brukar jag spela RCC, Riding Club Championships! Tycker det är jätte roligt faktiskt eftersom det är så verkligt på något sätt. Hästen byter automatiskt galopp när man byter håll, måste ha en snabbare fart mot ett högre eller bredare hinder, osv. Det jag tycker är synd är att det inte är kvar i orginalformen, nu finns det på facebook istället. Det var mycket mer funktioner i orginalet. Nu kan man bara tävla i hoppning, och hästen blir utmattad snabbt. 
 
Ni får gärna lägga till mig om ni spelar det så kan vi spela mot varandra. Annars får ni gärna lägga till mig i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0