1. Ridning & hästar i framtiden

Självklart kommer jag hålla på med hästar i framtiden också, i alla fall som det ser ut nu.
 
Jag kommer börja på ett gymnasium här på ön, inte på fastlandet. Jag vill inte flytta här ifrån ännu, inte ge upp ridningen. Därför kommer jag fortsätta att hyra häst. Kommer prioritera tiden så att jag får tid med hästarna som nu. Men jag kommer antagligen få plugga mycket på helgerna osv.
 
Men längre fram är det ju väldigt osäkert. Men mitt mål är ju att komma ut på lokala tävlingar 2013 som sedan leder vidare till högre klasser.
 
När jag är klar med all skola, kommer jag att köpa en häst när jag har fått ett jobb. En stor häst då, som jag vill tävla med.
 
Är det ett bra svar? Antagligen inte, men man vet aldrig vad som kommer hända i framtiden ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Sv; Har en pågående frågestund, ställ gärna en fråga! Den hittar du under kategorin frågestund/svar.

2012-10-22 @ 15:31:12
URL: http://londonryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0