2 om dagen

Eftersom det ofta är svårt att komma på bra saker att skriva om hade jag tänkt att göra som en dag-lista fast jag skriver om två saker om dagen istället för en. Allt kommer handla om hästar. 
Har gjort det här flera gånger förut, men det blir ju roligare för er att ha något roligt att läsa om! :)
 
Dag 1:
Ridning & hästar i framtiden.
En dag tillsammans med hästar du aldrig kommer att glömma.
 
Dag 2:
En outfit till både dig och hästen som du skulle vilja ha.
Dina ridmål.
 
Dag 3:
En dålig vana.
Fem sanningar om dig själv.
 
Dag 4:
Vad skulle du göra om du fick 1 miljon kronor?
Drömboende i framtiden.
 
Dag 5:
Vilka bloggar läser du dagligen?
Ett ridlägerminne
 
Dag 6:
Tre saker jag ska göra innan detta år är slut.
Tre saker som finns i sadelkammaren.
 
Dag 7:
En bild som är över ett år gammal.
Den finaste bilden jag har på min dator.
 
Som ni ser så kör jag i en vecka, ända tills lovet är slut. Börjar att skriva nu :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wanda

Söt ponny dedär! :)

2012-10-24 @ 18:09:42
URL: http://crazeiy.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0