Allt

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men har inte vetat vad jag skulle blogga om men nu ska jag blogga mer. Tänkte berätta vad som har hänt dom här dagarna jag inte har bloggat. I söndags så var de ju tävling och de gick väl bra förutom att jag ramlade av på nästa sista hindret, allt började jätte bra hade en bra fart på honom gjorde bra svängar och hade en samlad galopp, men sen så gjorde han en jätte liten och snabb sväng på väg till sista hindret och då flög jag av, och jag gick ut därifrån väldigt irriterad och besviken på mig själv. Men annars gick de bra fick ont i rumpan men inget annat.

Men sen efter tävlingen så blev allt bättre, då åkte jag och becca ut till halla och red ut på grusvägen, och då gick allt så jävla bra. Fabiola var så duktig, hon drog inte ner huvudet till marken nån gång och vi fattade rätt galopp direkt och allt, de gick bara så jävla bra. I måndags så var jag och becca också ute o red, eller jag red på banan för becca skulle på hoppträning med ferry. Och då gick de också hur bra som helst, asså så bra har de aldrig gått när jag har ridit henne på banan, tog bara ett enkelt pass då, travade galopperade och gjorde lite skänkelvikningar. I tisdags/igår så fick hon stå. Och idag så ska jag ut efter skolan och rida, tror att vi ska rida ut men de kan också bli att vi rider på banan.

 

Bilder kommer ikväll! Hinner inte nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0