Äntligen höstlov

Oj vad jag har uppdaterat dåligt de senaste dagarna, verkligen. Men nu på lovet kommer jag ha mer tid. Det är jag väldigt säker på. Jag kommer inte va i stallet så mycket som jag velat, det är ju ridskola hela lovet.
 
I alla fall så tänkte jag skriva lite om gårdagen nu.
 
Jag gick först i skolan till klockan ett, efter skolan åkte jag ut till stallet. Jag, Julia och en tjej till red ut i skogen. Vi red till en sjö och tog lite kort på Julia som red sin gamla hyrponny. De va sista gången hon red honom igår tror jag, i alla fall på ett ganska bra tag.
Sigge var jätteduktig. Han blev ganska pigg i galoppen, det var kanske för att dom andra hästarna galopperade huuur snabbt som helst medan Sigge fick springa på rätt snabbt bakom de andra hästarna. Men det var en rolig uteritt i alla fall.
 
Idag har jag inte ridit och kommer inte göra det heller. Hade verkligen velat göra det men jag har ingen att rida med och min mobil är ju som jag kanske har sagt helt konstig. Men på morgonen gick jag ut med Schappy (min hund) i en timme. Vi gick till ett ställe i skogen där det har funnits en massa terränghinder, men idag var dem borta. Efter de så cyklade jag ner på stan och skulle kolla på lite kläder. Hittade i alla fall ett par byxor för 50:- och en tröja för 99:- så väldigt bra pris! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vinnaren av veckans blogg är ute nu! klicka in och titta om det blev du!

2012-10-20 @ 18:34:18
URL: http://tessies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0