As dålig

Hejsvej! Kan man vara dåligare än mig på att blogga eller?! nej skulle inte tro de va!

Kan ju berätta vad jag har gjort på dom här 2 dagarna och vad jag ska göra idag/ikväll.

Måndags: Åkte hem från mamma till pappa, väntade på att Becca skulle sluta jobba, åkte sen till halla och skulle rida Fabiola och märkte sen att Ferry hade ett köttsår på frambenet så Becca kunde inte åka på hoppträning med han så hon fick ta med sig Fabiola och hoppa henne istället, jag kunde ju inte hoppa eftersom att de va beccas träning. Och de gick helt perfekt, ni fick ju video på de också.

Tisdags: Åkte ut till halla med Becca Michelle och Moa, jag red fabiola på banan. Gjorde skänkelvikningar ställningar och tränade mycket på volten, gick väl bra. Hon va lite för pigg men annars gick de väl bra, hon hade värsta träningsvärken.

Idag onsdag: Ska åka ut till halla med Becca och kanske Moa o Michelle. Hästarna ska skrittas ut på grusvägen fram och tillbaka, och sen ska jag sova hos Fanny, och kanske Moa och Michelle också. Tror vi ska va lite med Freja penny och Zelda på kvällen, mer vet jag inte. Vi får se vad som händer.






Kommentarer
Postat av: Wanda

Snygg ;)

2012-10-24 @ 18:59:14
URL: http://crazeiy.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0