Dagens

Började med att ta in alla hästar. Freja var sjukt trevlig att ta in idag, gick bara och hängde med huvudet när vi gick med henne. Bara att dom j**vla idioterna till bilister inte ens kan sakta ner när man ber om det, fan va sur jag bliir!!
 
Borstade lite och tog på henne fleece täcket som hon ska ha på sig inatt när hon står inne. Matilda tömkörde först Penny vilket gick inte så bra. Sen red hon henne lite också. 
 
Har gjort upp en planering för Freja nu, och tror det kommer bli riktigt bra. Berättar mer senare, men kommer inte att rida henne på någon vecka i fall ni undrar varför jag inte skriver något om det. Kommer jobba henne sjukt mycket från marken i typ 2 veckor tror jag det kommer bli. Kommer berätta mer senare, men ni kommer nog gilla det på ett sätt haha ;) Kommer bli sjukt bra för både mig och Freja och våran utveckling. Vill berättaa men kommer om någon vecka!
 
*Ledtråd*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0