Dålig update

Oj! här va de dålig update från mig och Fanny, men Fanny är ju i Stockholm så man kan väl säga att hon har lite semester från bloggen.. Men vad har jag att skylla på liksom, men de e såhär iaf. Har inte mått så jätte bra idag så har verkligen inte orkat osv.

Har ju inte gjort så mycket idag, inte ens vart utanför ytterdörren, oups! Inte bra! Ja och då har ju Fabiola såklart stått idag, men imorgon ska jag ju till pappa och då åker jag till henne och rider ut kanske, ska städa stallet och städa ur ett skåp.

I somras typ eller när de nu var så var jag och moa ute vid hästarna på kvällen, i halla alltså. Och då tappade moa min mobil i gräset och de var helt kolsvart ute, men vi fick gå och leta efter den. Sen när vi hittade den så hade de kommit in massa jord i hörluraruttaget och jag har inte kunnat lyssna på musik i hörlurar då men sen igår så fick jag ut de och nu kan jag lyssna igen :) fattade ni?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0