Elevensval

Sitter i skolan nu och har elevensval. Datorsalen är helt tom så det är jättelungt. Kommer gå i skolan till halv tre idag. Egentligen alldeles för länge, men om jag har en dator att sysselsätta mig med så är de väl okej.
 
Tänkte börja med att skriva varför jag inte har uppdaterat så bra. Men igår fick jag väärldens panik på morgonen. Jag kom på att jag var tvungen att gå till skolan. Så hann inte skriva någonting på morgonen såklart.
Jag slutade skolan halv fyra på dagen, och gick hem, alltså hemma vid fyra. Skulle byta om, fixa middag och därefter åka till stallet kvart i fem. Kom hem lite efter åtta igen. Sen så avslutades kvällen med plugg. Så bloggen har tyvärr inte prioriterats först av allt. Klart hästarna kommer före i alla lägen, även om jag älskar att blogga.
 
I alla fall så hade vi dressyrlektion igår. Vi jobbade med skänkelvikningar och öppna. Det var första gången vi fick göra öppna och det gick väl sådär. Sigges stigläder är ju olika också, så de går typ inte att få dem jämna, så jag fick lov att rida utan dem. Vi testade att göra öppna i galopp också, men det gick inte alls. Sigge var på bråkhumör, mest när vi skulle galoppera. När man väl har fått upp honom i en bra galopp brukar det inte vara något problem. Men innan kan han vara lite lurig. Men det gick väl ganska bra ändå.
 
Idag har jag haft en lång skoldag med massa lektioner. Så när jag kommer hem ska jag packa mina saker och åka hem till mamma. Usch, det är så jobbigt att packa en gång i veckan, man glömmer massor av saker hela tiden osv.
 
Nu ska jag fixa lite tidsinställda eftersom jag inte har någonting bättre för mig :)
 
Bildbrist? Nej, absolut inte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0