En vanlig torsdag morgon

En helt vanlig torsdag, eller kanske lite skillnad eftersom jag inte ska till skolan, utan får ha prao istället. Två praodagar kvar, och på måndag är det skola igen.
Jag vet inte när jag får sluta idag, men direkt efter cyklar jag till stallet och rider. Jag ska rida på ridbanan, så jag måste skynda mig lite så att det inte blir mörkt. Det är hoppträningar i ridhuset hela kvällen. Skulle kanske kunna rida där innan de börjar, men då får jag träna dressyrpogram runt alla hinder och det har jag ingen lust med.
Först hade jag planerat att kanske rida lite lugnare nu innan tävling och så, eftersom jag inte vet om han kommer bli jättetrött på tävlingen. Men han gick en lektion, 45 minuter igår, och jag tror att gruppen inte har ridit så jättelänge. Så jag kan lugnt lära mig mitt pogram. Imorgon kommer jag nog inte åka till stallet, eller bara ifall vi ska fixa manen då, annars ska jag mest bara vara hemma. Upp tidigt på lördagen.
 
Nu måste jag packa väska med ridkläder och byta om från sovkläder, så vi hörs ikväll när jag har kommit hem från stallet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0