Ett pinsamt hästminne

Vill bara börja med att skriva att jag kommer skriva om olika ämnen, som t.ex. ett pinsamt hästminne osv. Det här är det första men det kommer att komma fler :) 
 

Det pinsammaste minnet jag har varit med om var nog på min första tävling med Caspar. Det var allra första gången vi var på ett annat ställe. Det var hans första tävling. Vi kom in i ridhuset med ganska mycket hjälp. Har var jättespänd och nervös. När vi skulle rida längs ena långsidan, så stog det en växt (prydnad) bredvid ett hinder som stog väldigt nära den långsidan. Då blev han jätterädd och gjorde något jättekonstigt hopp åt sidan. Jag flög av in i väggen. Läktaren var typ full med folk också, för det var den första klassen och då är det alltid mest folk. Det var jättepinsamt. Men eftersom det bara var clear round så fick jag en chans till och då kom vi runt på typ 12 fel. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0