Förlåt för min frånvaro

Fullt upp hela dagarna verkligen. Veckan började väl sådär, en lång skoldag med massor av plugg. Men en hopplektion som avslutning på dagen. Orkar inte skriva så himla invecklat men vi jobbade mycket med bommar och så ett travhinder. Travhindret skulle man komma på med långsam trav med mycket tryck i. Vi fick hoppa hela 85 centimeter på det hindret. Nytt hopprekord. Trodde verkligen inte att vi skulle få hoppa så högt på ett travhinder. Men kul var det i alla fall. Efter den lektionen var jag bara helt slut, både i kroppen och i huvudet.
 
När jag gick till skolan idag hade jag i alla fall bra motivation. Måste ju fokosera på skolan nu. Nu ska inlägget inte spåra ur, som det brukar göra. Ska i alla fall plugga lite till ikväll, och sen avslutas kvällen framför tv:n med ung & bortskämd och hollywoodfruarna. Vet att jag har uppdaterat sjukt kasst, men min mobilladdare har varit här hos pappa så har inte kunnat blogga från mobilen.
Nu måste jag passa på att kolla bloggar innan han vill ha tillbaka sin helt nya dator :)
 
Har lite bildbrist just nu, men Julie har varit med och fotat både i söndags och igår så hoppas att bilderna kommer upp här snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0