Godmorgon

Godmorgon alla bloggläsare!
 
Jag vaknade för ganska länge sedan, även fast det är lov och jag inte ska till skolan. Jag försökte somna om men jag är så himla täppt i näsan att jag inte kan ligga ner ens, så medans jag väntar på att Yasmine ska vakna kommenterar jag lite bloggar. Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på, ridningen är ju inte förrän på kvällen och det är ju ganska långt kvar till dess. Vädret är inte det bästa heller så att gå ut i skogen när det kan börja när som helst är kanske inte heller superkul. Aja, nu ska jag fortsätta att kolla in era bloggar :)
 
 

Kommentarer
Postat av: tessan

svar: tack så mycket! :)
fin blogg btw!

2012-10-22 @ 09:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0