Godnatt

Sista inlägget för idag. Har väl inte hänt så speciellt mycket idag. Har målat jättemycket, äntligen är det snart klart.   Vid två åkte jag till dahrve med Yasmine. Jag kunde verkligen inte bestämma mig vilka jag skulle köpa. Helst av allt hade jag velat ha vita, men de enda vita som fanns hade typ missfärgade fläckar. Jag hittade ett par bruna som jag också verkligen ville ha, men de såg sjukt stora ut, så de blev inte dem heller. Tillslut bestämmde jag mig för ett par jättemörkblåa, från Horze. Efter de så gick vi lite på stan och jag köpte en hår-dounut. 
 
Nu ska jag snart sova, får sova i soffan i natt för det luktar målarfärg i mitt rum, gissa när jag kommer vakna imorgon, ska vi slå vad om att de blir vid halv sju? Därför måste jag sova nu, men vi hörs imorgon :) 
 

Kommentarer
Postat av: My

Fin blogg! :)

2012-10-24 @ 07:26:52
URL: http://myheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0