Hemma igen

Sjukt trött, var inne på rävhagen från halv tio till halv tre. Gick ju bra för Alma som hon redan berättat, Felicia kommer nog berätta om hur det gick för henne sen, både bra och dåligt kan man säga.. Sista timmen satt jag och Felicia inne i cafiterian och åt godis bara typ, tjockisar som vi är haha ;)
 
Blev så himla tävlingstaggad nu att jag ska göra upp en planering för Freja, vi måste verkligen komma igång nu! Sedan jag red Zelda i tisdags och hon var helt konstig, taktade, bockade osv.. Så har jag börjat tro mer på mig själv, asså går det aldrig dåligt kan det ju aldrig gå bra heller. Vill jag komma någonstans måste jag ju kämpa, och jag tror på Freja. Asså jag tror att vi kommer kunna komma någonstans. Vi kan tillsammans bli något, vi är ju ett team! Så från och med NU är det bara att tro på MIG och FREJA. VI.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0