Hemmaaa

 
Hola! Nu är jag hemma efter en dag med skola och stan, skolan var sådär tråkigt och blev irriterad på 1-3 st personer men sen gick de över och vi blev typ friends igen så de var väl lite blandat tråk o kul.
 
Efter skolan drog jag och fanny till stan, vi skulle egentligen gå med 2 andra men sen orkade vi inte för vi behövde köpa lite saker. Jag hittade faktiskt 3 saker jag ville ha, de var först ett par prime boots nästan men nitar på för 600:- och dom bara måste jag ha, men sen gick vi till en annan affär och då hitta jag en skinnjacka som jag ville ha för typ 500:- och sen gick vi till HM och där hitta jag en till skinnjacka som också va snygg för 400:- så jag vet verkligen inte vad jag borde köpa.. SKOR ELLER JACKA??? Men iaf efter vi hade kollat lite så blev vi hungry eller godissugna så vi gick till donken och tog oss en varsin mcflurry mars, den va faktiskt jätte god :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0