Lördag

Idag har jag gjort lite av varje, dock inget stall. Var med några kompisar igårkväll. Vi som hyr har blivit en grupp som gör lite olika saker ganska ofta.
 
Idag gick tre av oss på stan och jag köpte ett par jeans. Det var någonting som verkligen behövdes, min garderob är inte direkt full. Men jag vill ha massor av saker. Måste t.ex. köpa transportskydd så fort jag får min månadspeng i slutet av oktober. Någon som har några att rekommendera?
 
Nu på kvällen har jag i alla fall inte gjort så mycket. Cyklade till Willys med min lillebror för ett tag sen och köpte glass. Men antagligen är det något fel på deras frys, för glassen var alldeles isig och steeenhård.
Det förstörde verkligen min kväll.
 
Men vi hörs efter ridningen imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0