Mina svar

Fanny;För och nackdelar med litet stall? - För: Inte så mycket jobb, det får ligga ett dammkorn i ett hörn, känner alla bra. Nack: Aldrig någon att rida med, vi är dåliga på att ha ordning på alla grejer (haha), ingen att låna av om något går sönder
Vad har du för grejer till freja - Allt man brukar ha till en häst, förutom tyglar just nu då hon trampat sönder dom. 
Alma;hur högt har du och sigge hoppat? - 
Vad har du för grejer till sigge? -
Felicia;Varför rider du på ridskola? -
vad har du för grejer till fabiola? -

 Favorit mat? Chilikyckling gryta eller vad det är ;)
GlassIschoklad!  Gillar inte BJ så mycket..
Dryck? Golden Glock juice haha.. Och vatten, läsk :D
Läsk? Dricker cola hela tiden, fast är rätt trött på det. Men fanta exotic och 7up ibland. Finns ju typ inget gott haha

Häst/ponny 
glass/godis 
lakrits/choklad 
aponny/dponny 
shettis/frieser 
shettis/isis 
russ/fjording 
frieser/ardenner 
cola/fanta 
blogg/facebook 
instagram/blogg 
Instagram/facebook 
kompisar/pojkvän 
rosa/lila 
grå/svart 
 
Skulle ni nånsin kunna hoppa en bana på 1,20 med en häst ni aldrig ridit? Njaa, kanske om jag varit väldigt duktig och hoppat mycket högre höjder.
Hur högt har ni hoppat? 80cm oxer
Hur länge har ni bloggat? Snart 3 år 
SKa ni till horse show? Yääz
Ska ni ha bloggträff då? Inte vad vi planerat, inte tillräckligt stor blogg :P
När skapa ni bloggen? Skapade den 2 november, men startade den i juli tror jag :) 
När ska ni få ny design? Den är snart klar! 
Vem gör era designer? Jag har gjort dom vi haft och nästa, vill ni beställa mejla [email protected]
Hur många hästar har ni? 1 (typ foderhäst eller vad man nu kan kalla det, har dealat med ägaren att hon är min) och så delar jag och en annan en shettis
 
* Vad skulle ni göra om ni fick 1 miljon var?  Skulle köpt en stor D-ponny som jag kan utbilda själv, en liten utmaning ;) Och så skulle jag köpa en riktigt fin kamera, och massa kläder både till mig och pollen. Och så skulle jag köpa en häst jag var medryttare på förut, men för tillfället är hn history och jag kommer inte skriva namnet här igen. Sista bilden ni någonsin får kommer imorgon..
* Hur många rosetter har ni var? Har bara tävlat en clearround i hela mitt liv, så alltså än så länge.. 1 ;)
 Vad hette eran första älsklings ponny? Franca
* Hur länge har ni ridit? Typ snart 5½ år
* Hur träffades ni? Red på samma ridskola som Alma, går i samma klass som Felicia :)
* Har ni egna hästar? Kan man säga, ja
* Favorit märke inom hästvärlden? Mountain Horse, har nästan bara det ;) Och JW
* Motto?  "för att närmare komma dina drömmar….plocka bort alla dom som säger att du inte kan" - Nellie Berntsson
 
Varför just barbacka på blogg namnet? Testade om det var ledigt, och det var det så det blev det!
När började ni rida? När jag var typ 6 år
Vad har ni för mål med era hästar? Clearround i vår, sen får vi se. Vill lösa ALLA problem.
Träffat något hästkändis? Oj gud, minns inte ;)
Favorit rad på häst? Shettis, min favoritras nu och föralltid.   
 
*Jo, hur högt har ni hoppat. 80 cm
*Kan jag rida Penny nån gång-Fanny - Fråga ägaren!
*Om ni skulle ha andra hästar än dom ni har, vilken ras skulle ni välja då, om ni inte får välja den ras ni har nu Bryr mig inte om rasen så, mer om personligheten.
*Vad har ni helst av ridstövlar/ridskor Ridskor
*Hur höga i mkh är era hästar Ingen aning, runt 135 skulle jag tippa på. Kan mäta på torsdag 
*Ridhäst/ponny 
*Alma-rider du på ridskola -
*När ska ni skaffa ny deisgn Den kommer om någon dag 
 
• Favoritlåt? Remember the name, 212, we be burnin (gammal men grymlish)
• Tävlar ni hästhoppning? Börjat lite smått, kommer göra det i vår
 Isf, vilka höjder? 50-60 kommer vi börja med
• Favoritfärg på häst? Rödskäck
• Hoppning VS Dressyr? HOPPNING FL!! 
• Rida ute VS rida inne? Inne  
• Tävla VS träna? Båda
• Ponny VS häst? Båda på sitt sätt
• Gillar ni kaniner? Japp, har 2 (7) ;)  
• Beskriv din absoluta drömhäst Kommer inte skriva namnet mer som jag sagt..  
 
Hur länge har ni ridit? 5½ år snart
Varför började ni med hästar? Min kompis hade hästar, började rida där
Vart bor ni? Gotland, blöö :(
När startade ni bloggen? Juli
Hur kom ni på att NI tillsammans skulle blogga? Vet faktiskt inte..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0