Morgondagen

 
För en timme sen var jag helt säker på hur dagen ser ut imorgon. Men nu är jag inte det längre.
Om jag ska med Yasmine till Suderby måste någon ge hästarna lunch åt mig, men jag har inte fått tag på någon. Smart som jag är så glömde jag bort att byta den, så jag får väl skylla mig själv. Men det är jättekul att vara hästskötare på tävlingar.
 
Så imorgon kommer jag antagligen åka ut till stallet, fixa stalltjänsten & sen åka hem igen. Vet inte vad jag ska hitta på resten av dagen, men försöka vila mig lite och sedan kolla igenom vad vi har för uppgifter på matteprovet. Måste börja plugga en massa om jag vill komma in på det gymnasiet jag vill.
Nu ska jag gå och sova, ska upp vid halv sju imorgon, vi hörs :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar stallmorgonar! :)

Svar: Samma här!
Barbacka None

2012-10-06 @ 00:25:04
URL: http://ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0