Onsdag

Så var det onsdag igen. Veckorna går så otroligt snabbt på hösten liksom. Det är redan oktober. Fast de är ju rätt skönt, alltså snart vår, och efter vår kommer sommaren igen. 
Men nu fokoserar jag där vi är nu. 
 
Jag är hemma från skolan idag med. Men imorgon ska jag till Granngården igen. De är ganska roligt att hålla på med mycket hästsaker. Sedan är det dags för skola igen. Matteprov och spanskaprov de närmaste veckorna vad jag vet. Så det är plugg som gäller. 
 
Åker till stallet i eftermiddag, ingen kunde byta så jag måste. Cyklar dit, hoppas på medvind. Men de blir nog bra. Ska ta kort på Sigge med, får låna pappas för jag har ingen kamera tyvärr. Min är helt störd, och de blir inte så jättebra bilder på mobilen. 
 
Men jag tänkte kolla lite tv innan jag cyklar iväg, kan ju blogga lite från den om jag hittar någon motivation till det. 
 
Vi hörs i alla fall :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Så fin blogg :D Startat en ny blogg, kolla in så får ni en bamsekram!

2012-10-03 @ 14:18:24
URL: http://ellablondie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0