Oupps

Glömde blogga igår, eller jag hann inte blogga igår när jag kom hem. När jag åkte till stallet var klockan över fem, och jag var bara hemma i tio minuter och bytte om. När jag kom till stallet hade det börjat skymma, och min mobil var död så jag kunde inte rida. Men jag tog in honom en liten stund och borstade av honom lite snabbt.
Sedan följde jag med till ridhuset. Jag hjälpte till att mocka i ridhuset och höja & sänka hinder.
Jag kom inte hem förrän vid åtta, och då skulle jag äta mat och sedan städa mitt rum. Det tog ett tag, det är inte något som jag brukar prioritera före bloggen, men igår var jag tvungen. Nu är det fint i alla fall.
 
Idag ska jag rida istället. Dock  vet jag inte om jag kan träna pogrammet. Ridhuset kommer va fullt i kväll igen säkert, och det är så krångligt att träna ett pogram som man nästan kan bland massor av andra hästar. Banan är full med vatten. Därför blir det en uteritt istället. Ska träna på att korta och länga galoppen, skänkelvikning så att han verkligen är mellan mina skänklar.
 
Ikväll ska jag såklart blogga, det var bara igår det blev lite dålig med tid. Slutade så otroligt sent på praoen, eller ja jag tycker fyra är sent. Ska fråga noga idag vilken tid jag slutar. Men nu måste jag börja göra mig iordning, så vi hörs senare idag :)
 
Snygg outfit va? De va innan jag hade fått mina stövlar också, usch som jag ser ut i ansiktet :S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0