Planer idag

Kan man säga godmorgon nu? Nä, får nog säga typ god eftermiddag i stället ;)
 
Planer för idag? Ska till stallet och fota lite grejer som jag ska sälja, och så ska jag städa som en dåre! Tänkte ta ut Zelda på en prommis idag, så hon får röra lite på fläsket ;) Tar inte ut någon av dom andra eftersom jag är själv och då kan jag inte göra det, men hoppas på att kunna göra det någon dag i alla fall. Ni fattar inte hur mycket jag hatar att aldrig ha någon att rida med, det suger att ha litet stall, just sayin..
 
Har massa matte jag måste göra + läsa lite moppe. Och så lägga ut sakerna jag ska sälja såklart. Så letar ni något speciellt, håll lite utkik här idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0