Sanningar om mig

Alma hade ju gjort sanningar om sig själv, så tänkte göra samma sak ;)
 

1. Älskar toast, äter det nästan varje dag hemma.
2. Att putsa sadeln är en tvångstanke för mig, måste putsa den varje dag typ..
3. För några dagar sedan så skulle jag byta pannband på tränset och då råka jag plocka isär hela skiten och pannbanden blev snurrat.. Det ligger i delar nu..
4. Jag dricker multi vitamin dryck (goldenglock, annars får det va) till ALLT. Frukost, lunch, middag, fika, godis, you name it. Min hemliga kärlek.
5. Har slutat äta godis, äter BARA choklad 
6. Gillar inte mat, inget är gott typ. Till och med trött på resturang mat, ush ush..
7. Fast köttfärsås är alltid gott!
8. Just nu lyssnar jag på pitbull
9. Och snackar skype
10. Skulle inte kunna leva utan lypsyl
11. Imorgon ska jag bada!
12. Och rida!
13. Och springa!
14. Och träna!
15. Det här börjar spåra ur
16. Imorgon ska jag göra en videoblogg
17. Och visa mina schabrak i en video
18. Alltså kommer det jätte många videor imorgon
19. Sparar pengar för att köpa Freja i vår
20. Nu lyssnar jag på Diamonds - Rihanna
21. Börjar bli mer och mer kär när jag hör I Cry - Flo Rida
22. På en vägg i mitt rum har jag bara Justin Bieber
23. Och på en massa bilder
24. Börjar få slut på idéer
25. Tänkte tona mitt hår inom en vecka
26. Klickade in på facebook nu och det betyder att jag kommer glömma att jag skriver dessa.
27. Tar Diamonds på replay
28. Orkar inte mer
29. Tonar ut..
30. Klart ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0