Sista dagen på helgen

Man blir inte jätteglad av min rubrik direkt, tur att det bara är en vecka kvar innan lovet. Då ska jag vara i stallet så ofta jag kan. Har fått veta att det kommer vara ridskola då så jag kommer bara kunna skritta typ.
 
Till idag då. Just nu sitter jag bara och bloggar som ni förstår. Har skrivit en bokrecension som ska vara klar imorgon. Sen ska jag ut till stallet. Ska rida ut i skogen, en lite längre tur. Tar ju med mig mobilen till stallet, så jag hoppas att blogg.se appen fungerar där idag. Då blir det lite olika bilder och så kan jag ju blogga vanligt.
 
Nu ska jag äta frukost och kanske ta en promenad med hunden. Vi hörs lite senare idag då :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0