Sista idag

Det här blir nog det sista jag skriver idag, ska försöka fixa lite olika tidsinställda som publiceras senare. Har sett en film ikväll som heter typ the back up plan. Den var väl sådär, lite lång. Vi vad och hyrde film förut, och när jag skulle hyra sa hon i kassan att jag hade lämnat in en film för sent och att jag skulle betala 50 :- men de va typ för två-tre år sen. Kan man säga att det förstörde min kväll litegrann?
 
Imorgon ska vi ut med Schappy tror jag och så blir det ridning på kvällen. Men vi hörs :)
 

Kommentarer
Postat av: vendela & Hannah

Heej!
As bra blogg!
Tycker ni är sööta och gryma!!
NI ÄGER BARBACKA.BLOGG.SE/ äger!!!!!!!!!

Svar: Tack så jättemycket, eran blogg är också superfin :)
Barbacka None

2012-10-22 @ 14:58:41
URL: http://bpoonysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0