Söndags kväll

Sitter i soffan och kollar lite bloggar. Är så himla nöjd över dagen, nu längtar jag till nästa tävling. Dock tror jag inte att det kommer komma någon innan november tyvärr, om inte det kommer någon US-tävling. Det är ett meeting i november på rävhagen, ska nog anmäla mig till LD på lördagen, om jag får alltså. Det är ju en lokal tävling, så tur att jag tog grönt kort förra hösten. 
 
Imorgon är det hoppträning, dock tror jag att vi kommer få jobba med bommar eftersom alla vi hyrare har hoppat i helgen. 
 
Ska fixa iordning lite te och sedan kolla Solsidan, så en helt vanlig söndag. Har lite papper att fylla i också, så det måste prioriteras, även om jag inte bryr mig så mycket. Tyvärr gör lärarna det. 
Äsch, bloggar mer imorgon :) 
 
Denhär bilden var superfin, Fanny fotade mig och Julia igår när vi red ut :) 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

det ser härligt ut!! :)

2012-10-07 @ 21:06:30
URL: http://emmandens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0