Stalldag!

Hej! förlåt för att jag inte har bloggat idag men kag har faktiskt haft fullt upp här i stallet.

Jag har fått ett par nya gråa ridbyxor också, Pikeur. Och sen har jag fått ett nytt blått schabrak. Så nu får vi hoppas att Fabiola passar i ljusblått, men de gör hon säkert. Men iaf, idag så har jag nästan bara varit i stallet och fixat hela dagen, har putsat min sadel, mitt träns och lite annat. Har hjälpt Becca med att fixa Ferry fin till dressyrtävling, gjorde en fläta i hans svans och lärde mig göra ganska fina knoppar. Har inte ridit än men ska göra de snart, ska rida fabiola till busshållplatsen här i halla för att möta Michelle :) Så vi får ju se om de går bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0