Stallet 14.00

Vid klockan två åker jag till stallet. Ska rida med Yasmine. Efter stallet ska hon sova vid mig tror jag och då får vi se vad vi hittar på. Jag vill jättegärna ta höstbilder utomhus, men ingen av oss har en jättebra kamera, i alla fall inte jag. Vi ska rida ut i skogen. Perfekt ridväder idag också.
 
Idag har jag inte gjort så mycket, typ städat och grillat korv med familjen. Mitt rum behövde städas, och även lite andra delar av huset.
 
Efter stallet har jag lite mer saker jag ska fixa. Jag ska göra en header åt www.ponnyvnner.blogg.se och även eventuellt en till. Fixa ikoner till barbacka bland annat. Såklart får man inte missa Solsidan heller, även fast de har blivit mycket sämre än de två andra säsongerna, eller vad tycker ni?
 
För att dethär inlägget inte ska spåra ut ännu mer, och inte bli ännu mer rörigt så ska jag sluta skriva. Vi hörs :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0