Svar från frågestunden!

 
Fanny;För och nackdelar med litet stall?-
Vad har du för grejer till freja?-
Alma;hur högt har du och sigge hoppat? -
Vad har du för grejer till sigge? -
Felicia;Varför rider du på ridskola?: Jag rider på ridskola både för att jag tycker de är kul men också för att då lär jag mig ju mer så kan jag lära fabiola.
vad har du för grejer till fabiola?: Sadel, träns, borstar, täcken, schabrak grimmor, grimskaft, asså måste jag säga allt.
 
Favorit mat? Har faktiskt ingen favoit mat, gillar de mesta.
Glass? Typ isglass
Dryck? Läsk eller nåt ;)
Läsk? Cola??
 
Häst/ponny
glass/godis
lakrits/Choklad
aponny/dponny
shettis/frieser
shettis/isis
russ/fjording
frieser/ardenner
cola/fanta
blogg/facebook
instagram/blogg
Instagram/facebook
kompisar/pojkvän
rosa/lila
grå/svart
 
Skulle ni nånsin kunna hoppa en bana på 1,20 med en häst ni aldrig ridit? Ja de tror jag, eller inte om de va värsta damphästen.
 Hur högt har ni hoppat? 120cm
Hur länge har ni bloggat? Vet inte.. 
SKa ni till horse show?
Har ingen aning
Ska ni ha bloggträff då? Nej vi har fortfarande för liten blogg :P
När skapa ni bloggen? Skapade den 2 november, men startade den i juli tror jag
När ska ni få ny design?
Snart
Vem gör era designer? Fanny ;)
Hur många hästar har ni? Två, eller typ 3 men ferry är inte vår helt :)
 
* Vad skulle ni göra om ni fick 1 miljon var? Jag skulle köpt en jätte fin hästgård men mina föräldrar, massa kläder till mig och fabiola, kanske fler hästar ;)
* Hur många rosetter har ni var? 20 kanske ;)
 Vad hette eran första älsklings ponny? Nacomi fast de var ingen ponny..
* Hur länge har ni ridit? Typ hela mitt liv sen jag var 2, men sen började jag ju rida när jag va typ 6-7 
* Hur träffades ni? Träffade alma på träningstävling och går i samma klass som fanny :)
* Har ni egna hästar?JA!!!!
* Favorit märke inom hästvärlden? Vet inte, finns så många fiiina!  
* Motto? "Man måste satsa för att vinna"
 
Varför just barbacka på blogg namnet? Varför inte! ;)
När började ni rida? När jag var typ 6 år
Vad har ni för mål med era hästar? Ska snart tävla med henne och då hoppas jag ju att jag klarar en clearound, fint och lätt..
Träffat något hästkändis? Vet inte?
Favorit ras på häst?
Welsh eller arab :)
 
*Jo, hur högt har ni hoppat. 120cm
*Kan jag rida Penny nån gång-Fanny - Fråga ägaren!
*Om ni skulle ha andra hästar än dom ni har, vilken ras skulle ni välja då, om ni inte får välja den ras ni har nu? De spelar faktiskt inte så stor roll men jag gillar ju arab och welsh.
*Vad har ni helst av ridstövlar/ridskor Ridskor
*Hur höga i mkh är era hästar Ingen aning, kanske 148-150cm, liten ridhäst :(
*Ridhäst/ponny
*Alma-rider du på ridskola -
*När ska ni skaffa ny deisgn? Den kommer om någon dag
 
• Favoritlåt? Har ingen..
• Tävlar ni hästhoppning? JAAA!
Isf, vilka höjder? 60-90cm
• Favoritfärg på häst? Skimmel
• Hoppning VS Dressyr? HOPPNING!!!!!
• Rida ute VS rida inne? Inne!! 
• Tävla VS träna? Asså tävla är roligare men man måste ju träna!
• Ponny VS häst? Helst ponny men jag älskar ridhästar också
• Gillar ni kaniner? Ja! :)
• Beskriv din absoluta drömhäst: Som fabiola
 
Hur länge har ni ridit? Länge..
Varför började ni med hästar? först var de bara för kul men sen blev de allvar! ;)
Vart bor ni? Gotland.
När startade ni bloggen? Juli
Hur kom ni på att NI tillsammans skulle blogga? Vet faktiskt inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0