Tävlingsskydd

Mina benskydd som jag har nu är vinröda och passar inte till något schabrak alls. Därför ska jag kolla på ett par nya. Men jag vill ha eran åsikt om vilka som är snyggast. Kommentera vilka du skulle ha valt. Ni kan bara skriva numret som de olika skydden har.
 
1. Vita benskydd, spelar ingen roll vilket märke, men vita med svarta detaljer.
 
2. Eller dom här blå från hööks?
 
3. Bruna, spelar heller ingen roll vilket märke, men dessa från JH collection är jättefina.
 
4. Eller helt enkelt ett par svarta, lite tråkigt men passar verkligen till allt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

2, jag såg dom idag och dom är jätte snygga, tänkte på dig faktiskt ;)

2012-10-22 @ 17:27:59
URL: http://barbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0