Tigerkaka

Håller på att baka en tigerkaka nu, eller den är i ugnen och ska vara det 20 min till. Första gången jag gör det men det är såå gott så jag var bara tvungen att testa! Imorgon bitti ska jag köra frallor.. Och för er som inte vet vad jag snackar om nu så gör vi det på lördagar för att få pengar till klassresan. Så upp klockan halv 7 imorgon! 
 
Efter det hoppas jag att jag kan åka och rida Caspar med Alma, men får se hur det blir ;) Annars ska jag rida Freja tror jag, ska fråga Felicia om hon vill med imorn.
 
Men nu ska jag vänta på att kakan ska bli färdig och sedan får syrran vara provkanin. Ska ut och gå med katten haha (kattunge). Ikväll har jag lite plugg också..
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg:) kram

Svar: Tackar! :)
Barbacka None

2012-10-12 @ 17:24:30
URL: http://Friiidalillanpersson.nattstad.se
Postat av: Elin <3

HejHej!
Herregud va fin header ;) <3

Svar: Tack så jätte mycket!
Barbacka None

2012-10-12 @ 18:07:58
URL: http://wapy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0