Tisdagen slut

 
Har uppdaterat riktigt dåligt idag och jag vet det.. Men fullt upp hela tiden ju! Åkte till stallet direkt efter skolan och då red Matilda Penny vilket gick bra. Medans dom var i hagen/ridbanan så fick Freja gå i beteshagen vilket var VÄLDIGT uppskattat! Sen när dom var klara gick jag med Freja över några bomar och så, hon älskar det! 
 
Sen skulle vi ta in Zelda som såklart rymde så fort hon kom ur hagen, hon sprang över vägen där dom kör som f*n och ut på stora ängen brevid beteshagarna, men när jag försökte ta henne sprang smartisen in i ena hagen och då var det ju bara å stänga grinden, fast hon ville ju inte bli infångad men efter 5 minuters skenande runt i hagen var hon så trött att hon kom fram när jag sträckte ut handen. Hon är så smart haha ;)
 
Annars då? Snart höstlov, 3 skoldagar kvar. Då händer det grejer kan jag garantera! Men ni får följa bloggen så får ni reda på vad ;)
 
Nu någon timmes plugg och sedan dejt med sängen asså. Räknar ner till lovet..
 
 
Ny bild! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0